Regulamin

 

Regulamin zakupów

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady realizowania zakupów w Sklepie.

  2. Kupującym (zwanym dalej Klientem) może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.

  3. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Sklepem a Klientem.

  4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie terapiadzwieku.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  5. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu podane są w polskich złotych, zawierają podatek VAT oraz Koszty Gospodarowania Odpadami. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

  6. Każde kupione w Sklepie urządzenie posiada gwarancję Polskiego dystrybutora lub producenta.

  7. Przy każdym produkcie widnieje następująca informacja dotycząca jego dostępności:

    (1) dostępny w przeciągu 72 godzin,
    (2) dostępny w przeciągu 14 dni,
    (3) prosimy o kontakt.

    Informacja o dostępności (1) i (2) jest orientacyjna i zależy od faktycznego stanu magazynowego Sklepu.

    W przypadku, gdy obok produktu umieszczona została informacja (3), prosimy o kontakt ze Sklepem drogą mailową (sklep@terapiadzwieku.pl) lub telefoniczną w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępności danego produktu.

  8. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w salonie :

Terpia Dźwięku/Audio Car

ul. Okrzei 42

25-526 Kielce

 

 

 

  1. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy.

  2. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklepterapiadzwieku.pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

  3. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Odbiór osobistego towarów w prowadzonym przez Terapia Dźwięku salonie :

     


Terapia Dźwięku/Audio Car

ul. Okrzei 42

25-526 Kielce

 

  • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego. Sklep terapiadzwieku.pl zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

  • Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru,  wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.

  • Raty - Za pośrednictwem firmy Santander Consumer Bank oraz Cetelem Bank - szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zakupy na raty.

  • Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem serwisu PayU. Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, niestety termin samej weryfikacji nie jest zależny od sklepu; z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.

 

  1. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, terapiadzwieku.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

  2. Zamówienia można składać przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone po godzinie 17.00 oraz w dni wolne od pracy będą rozpatrywane przez nasz Sklep następnego dnia roboczego.

  3. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.

  4. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. terapiadzwieku.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

  5. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Więcej informacji na temat możliwości odbioru osobistego znaleźć można na stronie Odbiór osobisty w zakładce pomoc.

  6. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, dostępnego na stronie Sklepu. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.

  7. Klient składając zamówienie podaje swój adres e-mail oraz pełen adres korespondencyjny. Po przyjęciu przez Sklep zamówienia, jest ono potwierdzane drogą mailową.

  8. Każde zamówienie złożone w Sklepie musi zostać potwierdzone przez Klienta.

  9. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku odpowiedzi na potwierdzenie, wysłane pocztą e-mail, w ciągu 72 godzin od dnia złożenia zamówienia.

  10. W przypadku złożenia zamówienia na towary o różnym czasie realizacji, Sklep wysyła przesyłkę do Klienta po skompletowaniu wszystkich zamówionych towarów.

  11. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Decyzję o anulowaniu lub częściowej rezygnacji z określonych towarów należy przesłać na adres e-mail: sklep@terapiadzwieku.pl.

  12. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon ,na życzenie klienta może być dołączona faktura VAT. O takiej potrzebie trzeba poinformować Sklep mailowo na adres sklep@terapiadzwieku.pl z pełnymi danymi potrzebnymi do wystawienia przez Sklep faktury VAT.

  13. Sposób dostarczenia przesyłki zależny jest od firmy kurierskiej, lub Poczty Polskiej. Odbierając przesyłkę Klient powinien sprawdzić czy nie posiada ona uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności dostawcy i odmówić przyjęcia towaru. W przypadku odbioru towaru reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu będą rozpatrywane po dostarczeniu do Sklepu poprawnie wypełnionego protokołu uszkodzenia, podpisanego przez dostawcę oraz Klienta w momencie dostawy i zwrotu towaru wraz z potwierdzeniem zakupu.

  14. Pokwitowanie odbioru jest równoznaczne z przejęciem odpowiedzialności za przesyłkę i jej stan przez Klienta.

  15. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt pod adresem: sklep@terapiadzwieku.pl.

  16. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

  17. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

  18. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny. Chyba że inaczej stanowi gwarancja producenta.

  19. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na adres:

 

 Terapia Dźwięku/Audio Car

ul. Okrzei 42

25-526 Kielce



wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu oraz fakturą VAT lub paragonem . (Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki). Brak dowodu zakupu jest równoznaczny z brakiem możliwości zwrotu towaru.

 

 

31.   Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień     zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Terapii Dźwięku. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 30 dni. Jeżeli w ciągu 30 dni sklep nie    ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

 

32.  W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest wpisanie na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość", ceny zakupu odsyłanego towaru. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Przesyłki, dla których na liście przewozowym nie będzie wpisanej deklarowanej wartości ubezpieczenia, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.

33. Sklep oraz magazyn nie odbierają przesyłek za pobraniem.

34. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

35. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

36. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu terapiadzwieku.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.

37. Sklep terapiadzwieku.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.

38. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

39. Sklep dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów. Błędne dane nie stanowią jednak podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

  40. Wszystkie urządzenia zakupione w Sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnej dystrybucji. Szczegółowe warunki gwarancyjne są przedstawione na karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego nabywanego urządzenia.

   41. W ofercie Sklepu znajdują się również produkty pochodzące z ekspozycji i jako takie mogą nosić niewielkie ślady użytkowania. Przy każdym produkcie ekspozycyjnym znajduje się informacja na ten temat. Produkty ekspozycyjne znajdują się w zakładce "Promocje".

42. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia.

43. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli taka zgoda zostanie wyrażona, Sklep może wysyłać Klientowi informacje handlowe, w rozumieniu "Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną".

44. Po dokonaniu rejestracji w Sklepie dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.) i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204). Dane osobowe Klienta przetwarzane są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

45. Wszelkie dane osobowe Klientów są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Nie będą one udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych na konta Klienta bez jego wyraźnej zgody. Podanie danych osobowych w Sklepie ma charakter dobrowolny. Klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.

46. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.

UWAGA: Wysokość raty jest liczona w zależności od produktu albo od ceny promocyjnej - internetowej albo od ceny detalicznej brutto. W przypadku niektórych urządzeń, jest możliwość zakupu danego produktu w systemie ratalnym tylko i wyłącznie gdy raty liczone są od ceny detalicznej brutto (ceny regularnej) podanej pod ceną promocyjną obowiązującą w sklepie internetowym. Cena promocyjna - internetowa dla tego typu produktów obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku zakupu za gotówkę lub przelewem.

 

   

Producenci
Kategorie




















Produktów w koszyku: 0
Do zapłaty: 0,00 zł

zobacz szczegóły koszyka

Newsletter
Nasze Salony
SKLEP CAR AUDIO
Kielce, ul. Stefana Okrzei 42
tel. 41 344 14 35
kom. 503 018 881
e-mail: audiocar@audio-car.pl
SKLEP HOME AUDIO
Kielce, ul. Stefana Okrzei 42
tel. 513 029 888
e-mail: sklep@terapiadzwieku.pl